90's, Baby

02:02:00
















Heyyy guys, did you miss me? I'm (finally) back, with some new content, and I can't wait to share everything with you. Today's look was clearly inspired by the 90's era, and more particularly the singer Pia Mia. I absolutely love her style. She always manages to pull off risqué outfits, thigh highs, fishnets and all, without looking tacky in the slightest.

//

Saluuut les gens, je ne vous ai pas trop manqué j'espère ? Je suis (enfin) de retour avec du nouveau contenu, et j'ai trop trop hâte de vous montrer tout ça. Le look d'aujourd'hui a clairement été inspiré des années 90, et plus particulièrement de la chanteuse Pia Mia. Je craque complètement pour son style. Elle arrive toujours à porter des pièces osées, telles que des cuissardes, des bas résilles et tout le tralala, sans jamais tomber dans le vulgaire.






I bought these pair of thigh highs a few months ago and really didn't know how to style them, so I decided to stick to oil-slick style black jeans, to say on the safe side. Maybe, just maybe, someday I'll feel be a little more adventurous with my styling and dare to wear these with a cute skirt or a dress!

//

J'ai fais l'achat de ces cuissardes il y a quelques mois, et je ne savais absolument pas comment les porter, alors j'ai misé sur la simplicité avec un jean noir effet huilé. Peut être qu'un jour j'aurais assez de courage pour les porter avec une jolie jupe ou pourquoi pas une robe !

































Choker: Khassani

Lace Top: Bershka

Perfecto: H&M

Jeans: Mango

Thigh High Boots: Ego

xoxo


Photos: Lucile Lasserre


You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images